Kurz manažmentu pre nových manažérov

Praktický tréning, ktorý vám pomôže plne si uvedomiť svoj manažérsky potenciál
Aby ste zvládli nové nároky, ktoré na vás kladie manažérska práca, musíte čo najrýchlejšia a najefektívnejšie pochopiť a využívať kľúčové manažérske techniky a funkcie. Tento intenzívny kurz je zameraný na aktívne a praktické manažérske techniky, ktoré vám pomôžu pochopiť a využívať základné funkcie manažmentu. Každý modul kurzu postupne zdokonaľuje kompetencie účastníkov tak, aby boli pripravení zvládnuť každodenné manažérske situácie a dosiahnuť efektívne výsledky v čo najkratšom čase. Pre novo vymenovaných a perspektívnych manažérov tento kurz ponúka základňu pre v súčasnosti bežné manažérske praktiky. Zároveň je tento kurz vhodný aj pre skúsených manažérov na obnovenie si svojich znalostí a zručností v oblasti manažmentu. Tento 5-dňový program zlepší manažérsku efektívnosť účastníkov, zvýši ich sebavedomie, zlepší porozumenie samých seba a ukáže im cestu pre ich ďalší rozvoj.

Vaše prínosy z kurzu

  • získanie hlbšieho pohľadu na základné aspekty efektívneho manažmentu
  • identifikovanie kľúčových zručností úspešného manažéra
  • preskúšanie základných manažérskych funkcií, ako: plánovanie a organizovanie, riešenie problémov, rozhodovanie, komunikácia, motivovanie, budovanie a vedenie tímov
  • rozšírenie vašich vedomosti o financiách, ako hlavného zdroja pre podnikanie.


Kto by sa mal kurzu zúčastniť?

  • novo vymenovaní a perspektívni manažéri, ktorí potrebujú získať praktické zručnosti v hlavných manažérskych funkciách
  • nedávno vymenovaní manažéri na zdokonalenie svojich manažérskych zručností
  • všetci manažéri, ktorí si chcú obnoviť svoje znalosti a zručnosti v oblasti súčasných manažérskych techník


Program kurzu

Čo je to manažment?
– základné zručností potrebné pre úspešného manažéra v danej situácii

Časový manažment
– vzťah medzi časovým a efektívnym manažmentom

Plánovanie a organizovanie
– stanovenie priorít: alokácia zdrojov a delegovanie

Riešenie problémov a rozhodovanie
– bariéry riešenia problémov a techniky pre racionálne rozhodovanie

Riadenie financií
– plánovanie zisku vo vzťahu k celkovým cieľom podniku, finančná analýza

Komunikácia
– zručnosti potrebné na efektívnu komunikáciu a aktívne počúvanie

Motivácia Budovanie a vedenie tímov
– roly nevyhnutné pre fungovanie úspešných tímov.