Manažér nákupu
Praktický kurz pre zefektívnenie nákupného procesu
Riadenie nákupného procesu sa stáva stále viac dôležitým pre dosahovanie stanovených cieľov spoločnosti a zvyšovanie konkurenčnej pozície jednotlivých spoločností. Dochádza postupne k zmene dodávateľsko- odberateľského prostredia, keď dochádza k užšej spolupráci predávajúceho a kupujúceho, vzájomnému prepojovaniu logistických reťazcov, čo sa prejaví v znižovaní nákladov nákupu, zvýšením spoľahlivosti a kvality dodávok.
Tento intenzívny kurz je zameraný na aktívne a praktické techniky, ktoré pomôžu pracovníkom nákupu lepšie pochopiť a využívať základné techniky nákupného procesu. Každý modul kurzu postupne zdokonaľuje kompetencie účastníkov tak, aby boli pripravení zvládnuť každodenné situácie a dosiahnuť efektívne výsledky v čo najkratšom čase.
Tento 4-dňový program zlepší efektívnosť pracovníkov nákupu, zvýši ich sebavedomie, zlepší porozumenie samých seba a ukáže im cestu pre ich ďalší rozvoj.
Vaše prínosy z kurzu
- získanie hlbšieho pohľadu na základné techniky efektívneho riadenia nákupného procesu
- identifikovanie kľúčových zručností dobrého nákupcu
- rozšírenie vedomostí o nových trendoch v zlepšovaní nákupného procesu.
Kto by sa mal kurzu zúčastniť?
- novo vymenovaní pracovníci nákupu, ktorí potrebujú získať praktické zručnosti pre riadenie nákupného procesu
- všetci pracovníci nákupu, ktorí si chcú obnoviť svoje znalosti a zručnosti v oblasti súčasných techník používaných v nákupnom procese
Program kurzu
Nákupný proces a zručnosti potrebné pre jeho riadenie
– základné vedomosti a zručností potrebné pre úspešné riadenie nákupného procesu
Hodnotenie dodávateľov
– stanovenie kritérií pre hodnotenie dodávateľov a vypracovanie formulárov pre hodnotenie dodávateľov
Výberové konanie a rozhodovací proces
– organizácia výberového konania z hľadiska minimalizácie budúcich rizík a nákladov, techniky robenia dokladovateľných rozhodnutí o nákupe
Riadenie a zabezpečovanie kvality pri dodávkach
– program Total Quality Control a certifikácia podľa noriem ISO 9000
Podniková a medzinárodná logistika
– organizácia logistického reťazca, riadenie toku materiálov a toku informácií
Komunikácia s predávajúcim
– zručnosti potrebné na efektívnu telefonickú, písomnú komunikáciu a zásady pre vedenie obchodného jednania s predávajúcim
Budovanie a vedenie nákupných tímov
– roly nevyhnutné pre fungovanie úspešných nákupných tímov
Vytváranie „dodávateľsko – odberateľského partnerstva“
– význam a podmienky pre vytvorenie partnerského vzťahu s dodávateľom